مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-13سياسي

تفاهم نامه مشترک قرارگاه امام حسن(ع) و استان اردبیل منعقد می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل استفاده از ظرفیت های مختلف اعتباری برای محرومیت زدایی در استان را ضروری دانست و گفت: تفاهم نامه مشترک قرارگاه امام حسن(ع) و استان اردبیل منعقد می شود.

- تفاهم نامه مشترک قرارگاه امام حسن(ع) و استان اردبیل منعقد می شود ایسنا/اردبیل معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل استفاده از ظرفیت های مختلف اعتباری برای محرومیت زدایی در استان را ضروری دانست و گفت: تفاهم نامه مشترک قرارگاه امام حسن(ع) و استان اردبیل منعقد می شود.

به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سیدکمال الدین میرجعفریان در نشست هماهنگی برای احصای پروژه های محرومیت زدایی دستگاه ها در راستای انعقاد تفاهم نامه با قرارگاه امام حسن(ع) اظهار کرد: استفاده از ظرفیت های مختلف اعتباری برای محرومیت زدایی در استان اردبیل ضروری است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با قرارگاه امام حسن(ع)، افزود: لازم است دستگاه های اجرایی مربوط تا پایان هفته پیشنهادها و پروژه های خود را تدوین و اعلام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: دستگاه های در صورت نیاز به رایزنی با وزارتخانه ها، موارد را اعلام کنند تا اقدامات معمول صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه مشترک قرارگاه امام حسن(ع) و استان اردبیل منعقد می شود

تفاهم نامه مشترک قرارگاه امام حسن(ع) و استان اردبیل منعقد می شود