مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-18اجتماعي

ایجاد رشته «موسیقی» و «امور خدمات عمومی» در هنرستان های استثنایی از مهر 1403


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، اعلام کرد که امسال برای اولین بار در این سازمان گروه اختصاصی برای دانش آموزان طیف اتیسم ایجاد شده است تا به صورت خاص بر روی برنامه درسی مربوط به طیف اتیسم کار شود.

- ایجاد رشته موسیقی و امور خدمات عمومی در هنرستان های استثنایی از مهر 1403 رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، اعلام کرد که امسال برای اولین بار در این سازمان گروه اختصاصی برای دانش آموزان طیف اتیسم ایجاد شده است تا به صورت خاص بر روی برنامه درسی مربوط به طیف اتیسم کار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید طریفی حسینی در نشست خبری نخستین همایش بین المللی تعلیم و تربیت کودکان با نیازهای ویژه، اظهار کرد: روز آمد سازی برنامه درسی دانش آموزان استثنایی برای ما بسیار مهم است که بخش مربوط به پژوهش این امر را به پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش سپرده ایم.

وی با بیان اینکه این همایش نسبت به سایر همایش ها بسیار متفاوت است، توضیح داد: از خروجی این همایش وزارت آموزش و پرورش و آموزش و پرورش استثنایی کشور می تواند در جهت به روز رسانی برنامه های درسی مدارس استثنایی استفاده کند.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه امسال برای اولین بار گروه اختصاصی برای طیف اتیسم ایجاد کردیم، گفت: قرار است به صورت ویژه روی برنامه ریزی آموزشی ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد رشته «موسیقی» و «امور خدمات عمومی» در هنرستان های استثنایی از مهر 1403

ایجاد رشته «موسیقی» و «امور خدمات عمومی» در هنرستان های استثنایی از مهر 1403