مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 21:102023-11-24سياسي

رژیم صهیونیستی با پذیرش آتش بس شکست سنگینی را متحمل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه قم  در رزمایش اقتدار بسیجیان استان قم که ظهر جمعه در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد اظهار داشت: - سردار موحد گفت: رژیم غاصب اسراییل در روز های اخیر تلفات سنگینی داده و متحمل شکست سختی شده و در نهایت ناچار به پذیرش آتش بس شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه قم  در رزمایش اقتدار بسیجیان استان قم که ظهر جمعه در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی بدون بسیج معنایی ندارد و بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در هر عرصه ای که مورد نیاز بوده، وارد میدان شده و مشکلات را حل کرده است.

سردار موحد ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب بر نقش بسیج در پیشبرد اهداف نظام اسلامی تاکید دارند و فرمودند بسیج به عنوان کلید طلایی در بخش های مختلف کارنامه درخشانی دارد.

فرمانده سپاه قم گفت: در آیات قرآن کریم داریم که قلعه و دیوار یهودیان را باید شکست و با آنان می بایست مبارزه کرد.

وی با اشاره به پذیرش آتش بس از سوی رژیم صهیونسیتی در جنگ با حماس گفت: رژیم غاصب اسراییل در روز های اخیر تلفات سنگینی داده و متحمل شکست سختی شده است و در نهایت ناچار به پذیرش آتش بس شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی با پذیرش آتش بس شکست سنگینی را متحمل شد

رژیم صهیونیستی با پذیرش آتش بس شکست سنگینی را متحمل شد