مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-05حوادث

رییس دادگستری زرند: ترک فعل ها در وقوع تصادفات پیگیری می شود


رییس دادگستری شهرستان زرند با اشاره به تاثیر عوامل محیطی در وقوع تصادفات از پیگیری قصور مسئولان و دستگاه ها در وقوع تصادفات خبر داد.

- ایسنا/کرمان رییس دادگستری شهرستان زرند با اشاره به تاثیر عوامل محیطی در وقوع تصادفات از پیگیری قصور مسئولان و دستگاه ها در وقوع تصادفات خبر داد.

ابوالفضل فرحبخش 14 آذرماه در همایش قربانیان حوادث ترافیکی در زرند گفت: در وقوع هر تصادف عوامل مختلفی نقش دارد و در این راستا تحلیل آماری تصادفات در شهرستان زرند، نشان از سهم قابل توجه عوامل انسانی و خطای رانندگان دارد.

وی افزود: بی احتیاطی و بی مبالاتی رانندگان از مواردی است که منجر به خطر افتادن جان شهروندان شده که می توان از آنها به بایدها و نبایدهای فرهنگ صحیح رانندگی یاد کرد؛ به عنوان مثال راکبان موتورسیکلت برای حفظ جان خود بایستی از کلاه ایمنی استفاده کنند و از سوی دیگر عدم تجاوز از سرعت مجاز را رعایت نمایند تا به شکل قابل توجهی ریسک حوادث رانندگی و شدت آن را کاهش دهند.

فرحبخش گفت: کاهش نقش عوامل انسانی نیازمند اقدامات فرهنگی است و برای فرهنگسازی نیز بایستی معایب و تبعات هر موضوع مورد تاکید قرار بگیرد.

به عنوان مثال هر چند که سرعت ممکن است لذت آنی و کاهش زمان رسیدن به مقصد را در نگاه اول به دنبال داشته باشد اما در پی وقوع تصادفات چه بسیار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دادگستری زرند: ترک فعل ها در وقوع تصادفات پیگیری می شود

رییس دادگستری زرند: ترک فعل ها در وقوع تصادفات پیگیری می شود