مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 22:102023-12-04سياسي

آمار و اطلاعات قابل استناد از وضعیت زمین خواری در کشور وجود ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «علی خضریان» سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند کار این کمیسیون اظهار کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون اصل نود قانون اساسی، - سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: آمار و اطلاعات قابل استنادی از وضعیت زمین خواری در کشور وجود ندارد، اما وجود این پدیده در سطح کشور، قابل کتمان نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند کار این کمیسیون اظهار کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون اصل نود قانون اساسی، گزارش نظارتی این کمیسیون از چالش ها و راهکار های مقابله با زمین خواری در اراضی کشاورزی و منابع طبیعی در نوبت قرائت در جلسه علنی قرار گرفت.

وی افزود: یکی از پدیده های مذمومی که جامعه را با تهدید جدی مواجه کرده، زمین خواری و پدیده های امثال آن نظیر کوه خواری، جنگل خواری، دریاخواری و ساحل خواری است و موارد مذکور به ویژه زمین خواری یکی از مصادیق نقض حقوق حقه مردم و دولت محسوب می شود که آثار و پیامد های بسیار نامطلوبی در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و محیط زیستی برای کشور به دنبال دارد.

عضو هیأت رییسه کمیسیون اصل نود مجلس تأکید کرد: از بین رفتن منابع طبیعی و اراضی کشاورزی و در نتیجه تهدید امنیت غذایی و تخریب محیط زیست، تشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار و اطلاعات قابل استناد از وضعیت زمین خواری در کشور وجود ندارد

آمار و اطلاعات قابل استناد از وضعیت زمین خواری در کشور وجود ندارد