مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-06ورزشي

مسئولین برای فوتبال کرمانشاه چاره اندیشی کنند


رییس هیات فوتبال استان کرمانشاه با بیان اینکه احتمالا تا سال آینده دیگر زمین چمنی برای میزبانی از تیم های فوتبال در کرمانشاه نداشته باشیم، - ایسنا/کرمانشاه رییس هیات فوتبال استان کرمانشاه با بیان اینکه احتمالا تا سال آینده دیگر زمین چمنی برای میزبانی از تیم های فوتبال در کرمانشاه نداشته باشیم، گفت: تنها زمینی که هم اکنون تیم های لیگی ما در آن مسابقه می دهند، زمین استادیوم آزادی است که با تداوم روند فعلی، آن هم تا چند ماه دیگر از بین خواهد رفت.

علی محبی زنگنه، شامگاه 14 آذر، در نشستی خبری، با اشاره به مشکلات فوتبال استان، اظهارکرد: در حال حاضر هشت تیم از کرمانشاه در رقابت های لیگی فوتبال ایران حضور دارند که مسابقات همه این هشت تیم در زمین شماره یک چمن ورزشگاه آزادی برگزار می شود و همین مسئله باعث شده تا فشار زیادی روی این زمین باشد.

رییس هیات فوتبال استان تصریح کرد: با این روند که تمام مسابقات در زمین چمن آزادی برگزار می شود، قطعا با اولین بارش برف، چمن این زمین نابود می شود و برای سال آینده دیگر عملا زمین فوتبالی در کرمانشاه نداریم.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه سایر زمین های ورزشی کرمانشاه از محل ماده 88 و 27 به بخش خصوصی واگذار شده، تیم های ما نمی توانند در این زمین ها بازی کنند و البته استانداردهای لازم را هم ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین برای فوتبال کرمانشاه چاره اندیشی کنند

مسئولین برای فوتبال کرمانشاه چاره اندیشی کنند