مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 21:452023-11-30بين الملل

کد 702 علیه بخش نظامی ایران


پولیتیکو در گزارشی به برنامه مقامات آمریکایی برای اخلال در برنامه تسلیحاتی ایران اشاره کرده و می نویسد: مقامات آمریکایی می گویند که یک مرجع نظارتی بحث برانگیز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دنیای اقتصاد، به گفته دو مقام اطلاعاتی آمریکا؛ سازمان سیا و سایر آژانس های اطلاعاتی از منابع جمع آوری شده و از طریق نظارت بر ارتباطات الکترونیکی سازندگان خارجی تسلیحات، برای متوقف کردن چند محموله قطعات تسلیحات پیشرفته به ایران از طریق زمین، هوا و دریا استفاده کرده اند.

ارین بانکو و جان ساکل آریادیس 28 نوامبر در پولیتیکو نوشتند: این کمپین در حالی انجام شد که دولت برای جلوگیری از توسعه برنامه موشکی بالستیک ایران در تلاش بوده است.

یکی از مقامات ابراز نگرانی کرده که تهران از توسعه این برنامه برای کمک به روسیه در میدان نبرد با اوکراین استفاده می کند.

مقامات همچنین بر محدود کردن مداخله ایران در درگیری هایی که بر امنیت ملی ایالات متحده تاثیر می گذارد، از جمله جنگ بین اسراییل و حماس، تمرکز کرده اند.

این افشاگری؛ جدیدترین استدلال دولت مبنی بر این موضوع است که مرجع جاسوسی - بخش 702 قانون نظارت بر اطلاعات خارجی - برای امنیت ملی بسیار مهم است، چرا که تلاش می کند کنگره را به دادن مجوز دوباره ابزار جاسوسی قبل از انقضای آن در پایان سال متقاعد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کد 702 علیه بخش نظامی ایران

کد 702 علیه بخش نظامی ایران