مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:002023-11-26سياسي

مهارت آموزی پایه و اساس رونق اقتصاد و تولید در جامعه است


مهارت آموزی پایه و اساس رونق اقتصاد، تولید و توسعه در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان در سنندج اظهار کرد: پیامبران و علمای دین همواره به کسب مهارت و فن و پیشه و نقش آن در سعادت و موفقیت مسلمانان تاکید کرده اند.

وی از مهارت آموزی به عنوان پایه و اساس رونق اقتصاد، تولید و توسعه کشور نام برد و گفت: کسب مهارت و تخصص از حسنات مورد تاکید دین و شریعت اسلام بوده و حرکت به این سمت و سو توانمندی جامعه را در ابعاد مختلف به دنبال دارد.

به گفته وی، انسان ماهر و متخصص علاوه بر این که می تواند در راستای کسب رزق و روزی حلال گام بردارد، نقش تعیین کننده ای در رشد و توسعه کشور اسلامی و مرتفع نمودن نیازهای و خودکفایی جامعه دارد.

امام جمعه سنندج ار جوانان به عنوان موتور محرکه جامعه در راستای رشد و شکوفایی ایران اسلامی نام برد و اذعان کرد: آموزش های مهارتی نقش مهمی در شکوفایی استعداد جوانان دارد.

وی با تاکید براینکه تلفیق علم و مهارت راهکار رفع مشکل بیکاری و پیشرفت در زمینه های مختلف است، عنوان کرد: مهارت آموزی در کنار ثروت های خدادای کشور بستر را برای پیمودن قله های پیشرفت فراهم و معضل بیکاری را رفع خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی پایه و اساس رونق اقتصاد و تولید در جامعه است

مهارت آموزی پایه و اساس رونق اقتصاد و تولید در جامعه است