مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 12:102023-11-28بين الملل

اپوزیسیون مراکش بازنگری در توافق سازش با رژیم صهیونیستی را خواستار شد


یکی از نمایندگان پارلمان مراکش از احزاب اپوزیسیون این کشور خواسته تا در توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بازنگری کنند.

- یکی از نمایندگان پارلمان مراکش از احزاب اپوزیسیون این کشور خواسته تا در توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بازنگری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، فاطمه التامنی، نماینده پارلمان مراکش از اتحادیه چپ دموکرات، یکی از احزاب اپوزیسیون این کشور در سخنرانی که در نشست روز دوشنبه پارلمان داشت، گفت: توافقنامه عادی سازی که میان مراکش، اسراییل و آمریکا امضا شده، باید مورد بازنگری قرار گیرد.

رژیم صهیونیستی و مراکش که از سال 2000 روابط با یکدیگر را متوقف کرده بودند، 10 دسامبر 2020 با نظارت آمریکا توافقی را برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک خود امضا کردند که با مخالفت نهادها، احزاب و گروه های مردمی مواجه شد.

با آغاز حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، شهرهای مختلف مراکش از جمله رباط، پایتخت آن شاهد تجمع های گسترده ای در اعلام همبستگی با مردم فلسطین در این جنگ بودند و مراکشی ها در این تظاهرات ها و تجمع ها توقف حملات به غزه، لغو محاصره این شهر و انتقال کمک های بشردوستانه به آنجا را خواستار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپوزیسیون مراکش بازنگری در توافق سازش با رژیم صهیونیستی را خواستار شد

اپوزیسیون مراکش بازنگری در توافق سازش با رژیم صهیونیستی را خواستار شد