مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 18:252023-12-16حوادث

تشدید گشت زنی حفاظتی در جنگل های استان اردبیل


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: گشت زنی حفاظتی در عرصه های جنگلی استان تشدید شده و با متخلفین به شدت برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل، محمود قلی زاده در جلسه هماهنگی کنترل جنگل های استان، اظهار کرد: گشت زنی حفاظتی در جنگل های استان تشدید خواهد یافت و برخورد جدی و قاطع با متجاوزین به عرصه های ملی انجام می گیرد.

وی ادامه داد: حدود 90 نفر از نیروهای اداره کل و یگان حفاظت منابع طبیعی و شهرستان های نیر، نمین، اردبیل و سرعین به صورت شبانه روزی عرصه های جنگلی را کنترل و با متجاوزین به این عرصه ها برخورد قاطع خواهند کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: علاوه بر نصب دوربین ثابت با شعاع دید بالا عرصه های جنگلی استان  با 2 دستگاه پهباد کنترل می شود و با مراجع قضایی و نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی هماهنگی های لازم انجام گرفته و برای برخورد با متخلفان احتمالی که اقدام به خروج هیزم، قطع درختان جنگلی و ایجاد کوره های زغال کنند، به طور جدی و قاطع برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

قلی زاده ادامه داد: خط قرمز یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان حفاظت و تامین امینت در عرصه های منابع طبیعی است و در این خصوص با هیچ کسی تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید گشت زنی حفاظتی در جنگل های استان اردبیل

تشدید گشت زنی حفاظتی در جنگل های استان اردبیل