مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 12:002023-11-26بين الملل

مشاور سابق پنتاگون: ما در جنگ اوکراین شکست خورده ایم


مشاور ارشد سابق پنتاگون اذعان کرد، واشنگتن «تقریبا همه مهمات، سامانه های تسلیحاتی و ذخایر جنگی خود» را برای اوکراین فرستاده و اوکراین در جنگ شکست خورده است.

- مشاور ارشد سابق پنتاگون اذعان کرد، واشنگتن تقریبا همه مهمات، سامانه های تسلیحاتی و ذخایر جنگی خود را برای اوکراین فرستاده و اوکراین در جنگ شکست خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داگلاس مک گریگور، سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا و مشاور ارشد سابق پنتاگون اذعان کرد، اوکراین و حامیان غربی اش در جنگ با روسیه شکست خورده اند.

او که از کهنه سربازان مدال گرفته در جنگ است از واشنگتن و کی یف خواست در سریع ترین زمان ممکن وارد مذاکرات صلح با مسکو شوند.

این اظهارات مک گریگور بعد از آن مطرح می شوند که جو بایدن، رییس جمهور آمریکا نتوانست یک بسته اعتبارات مکمل به ارزش 105 میلیارد دلار که بخش قابل توجهی از آن را کمک های جدید برای اوکراین تشکیل می داد از طریق کنگره به تصویب برساند و رسانه ها نیز گزارش کرده اند که بودجه موجود پنتاگون برای کمک به اوکراین نیز در حال اتمام است.

چند روز پیش رییس جمهور آمریکا مجبور به امضای یک لایحه بودجه موقت تنها شامل اعتبارات برای سازمان های داخلی دولتش شد تا موقتا جلوی تعطیل شدن این سازمان ها را بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور سابق پنتاگون: ما در جنگ اوکراین شکست خورده ایم

مشاور سابق پنتاگون: ما در جنگ اوکراین شکست خورده ایم