مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 15:552023-11-22پزشكي

برگزاری همایش دانش افزایی مربیان ورزشی کشور در تبریز


بزرگترین همایش ورزشی کشور تحت عنوان همایش «دانش افزایی مربیان ورزشی» و با حضور اساتید و مربیان برجسته علوم ورزشی ایران در تمامی گرایش های ورزشی با هدف ارتقای بهره وری منابع انسانی از امروز آغاز و تا سوم آذر ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سید مهدی سید ابراهیمی، عضو هیات رییسه همایش دانش افزایی مربیان ورزشی روز چهارشنبه، یکم آذرماه در کنفرانس خبری همایش دانش افزایی مربیان ورزشی کشور در جمع خبرنگاران ، اظهار کرد: تبریز همواره در تمامی صنعت ها و علوم، شهر اولین ها بوده ولی متاسفانه این روزها حمایت از عرصه ورزش بسیار کم شده است.

  وی افزود: علت کاهش حمایت از این عرصه نیز سیاست گذاری های دولت بوده و باعث شده تا جوانان کمتر به سمت ورزش بیایند و در سن نوجوانی مسیرشان از ورزش دور شود.

  وی از ادامه دار بودن برنامه ها برای ارتقای دانش مربیان ورزشی خبر داد و گفت: دومین همایش نیز در حوزه پزشکی ورزشی در امتداد این همایش برگزار خواهد شد و قرار است که برای 1000 مربی دانش افزایی داشته باشیم.

   پژمان معتمدی، رییس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی و سرپرست آموزش فدراسیون آمادگی جسمانی نیز در ادامه اظهار کرد: بر اساس آمارهای وزارت بهداشت، نزدیک به 20 درصد از جمعیت کشور در مرحله پیش دیابت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش دانش افزایی مربیان ورزشی کشور در تبریز

برگزاری همایش دانش افزایی مربیان ورزشی کشور در تبریز