مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 18:052023-11-30سياسي

مسابقات قرآنی زمینه ساز رشد و توسعه فرهنگ قرآنی می شود


دبیر ستاد برگزاری چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: برپایی مسابقات بزرگ قرآن زمینه ساز رشد، توسعه و شکوفایی هرچه بیشتر فرهنگ قرآنی می شود.

- حجت الاسلام عظیم آسوده یدکی امروز (نهم آذر ماه) در آیین آغاز به کار این دوره از مسابقات قرآن کریم که در سالن آمفی تئاتر هتل داریوش بجنورد برگزار شد، قرآن را کتابی انسان ساز و روح بخش دانست که تمام حقایق در آن جلوه گر است و این کتاب آسمانی را مشعل اعظم الهی و درخشان مومنان و سفینه نجات و انیس و مونس ارزیابی کرد.

وی ادامه داد: بسیار خرسندیم که در سال مهار تورم و رشد تولید، توفیق برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را به خراسان شمالی، باب الرضا و گنجینه معرفت ها عطا شد تا میزبان قاریان از سراسر کشور باشیم.

امیدوارم برپایی مسابقات بزرگ قرآنی مقدمات رشد، توسعه و شکوفایی هرچه بیشتر فرهنگ قرآنی را در جامعه فراهم کند.

چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور 356 شرکت کننده ممتاز کشوری، 60 داور مسابقات بین المللی و برگزاری 85 محفل انس با قرآن در شهرستان های استان و مراکز علمی و صنایع بزرگ، مدارس، مساجد، امامزاده گان و دارالقرآن ها از نهم تا هجدهم آذر ماه در بجنورد در بخش های آوایی انفرادی شامل حفظ (کل و 20 جزء) قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعاخوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات قرآنی زمینه ساز رشد و توسعه فرهنگ قرآنی می شود

مسابقات قرآنی زمینه ساز رشد و توسعه فرهنگ قرآنی می شود