مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-10حوادث

آخرین وضعیت پرونده آتش سوزی در دانشگاه صنعتی اصفهان


در حال حاضر، پرونده حادثه آتش سوزی در آزمایشگاه دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی در دادگاه در جریان است، بازپرسی های لازم انجام و لایحه ای تنظیم شده است و با بررسی های انجام شده، - ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: در حال حاضر، پرونده حادثه آتش سوزی در آزمایشگاه دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی در دادگاه در جریان است، بازپرسی های لازم انجام و لایحه ای تنظیم شده است و با بررسی های انجام شده، کارشناسان به نتایجی در مورد علت این حادثه دست یافته اند.

سال گذشته، شامگاه 19 آذر ماه 1401، ساعت 19 و 38 دقیقه خبر بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) آزمایشگاه ها و نیز موارد دیگری مطرح شد، اما با وجود گذشت یک سال از وقوع این حادثه هنوز علت دقیق آن توسط مراجع رسمی و قضایی بیان نشده است.

در این خصوص ایسنا، پیگیر جزییات این حادثه از سید علی میرمحمدی میبدی، رییس دانشگاه صنعتی اصفهان شد.

وی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از زمان وقوع حادثه آتش سوزی در آزمایشگاه دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان، کارشناسان علل احتمالی این حادثه را با دقت بررسی کرده اند و اکنون این پرونده در دادگاه در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه مرحوم حسن مرادی از دانشجویان شایسته و قابل احترام دانشگاه صنعتی اصفهان بوده است و خانواده او نیز انسان های شریفی هستند، ادامه داد: ما م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرونده آتش سوزی در دانشگاه صنعتی اصفهان

آخرین وضعیت پرونده آتش سوزی در دانشگاه صنعتی اصفهان