مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 10:452023-11-30بين الملل

لحظه آزادی اسرای صهیونیست؛ از خوش و بش تا سلام نظامی به رزمندگان مقاومت


گردان های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس ویدئویی را از لحظه تحویل اسرای صهیونیست به صلیب سرخ منتشر کرده که رضایت آنها از برخورد مناسب و خوب مبارزان فلسطینی با آنها در طول مدت اسارت را نشان می دهد.

- لحظه آزادی اسرای صهیونیست؛ از خوش و بش تا سلام نظامی به رزمندگان مقاومت گردان های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس ویدئویی را از لحظه تحویل اسرای صهیونیست به صلیب سرخ منتشر کرده که رضایت آنها از برخورد مناسب و خوب مبارزان فلسطینی با آنها در طول مدت اسارت را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، ویدئو منتشر شده توسط گردان های القسام لحظه خداحافظی ششمین گروه از اسرای آزاد شده صهیونیست از رزمندگان مقاومت را نشان می دهد.

اسرای صهیونیست در این ویدئو با صمیمیت با رزمندگان القسام خوش و بش کرده و از آنها خداحافظی می کنند.

طبق این گزارش، در این ویدئو یک اسیر زن صهیونیست به نشان احترام و به پاس برخورد خوب مقاومت فلسطین با آنها در طول دوره اسارت با سلام نظامی از آنها تشکر می کند.

این صحنه های صمیمانه میان اسرای صهیونیست و رزمندگان مقاومت درحالی ثبت شده است که پیشتر منابع رسانه ای عبری زبان از خشم این اسرا از مقامات رژیم اشغالگر و رد درخواست بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم برای دیدار با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحظه آزادی اسرای صهیونیست؛ از خوش و بش تا سلام نظامی به رزمندگان مقاومت

لحظه آزادی اسرای صهیونیست؛ از خوش و بش تا سلام نظامی به رزمندگان مقاومت