مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 15:102023-11-24سياسي

بسیج یک تفکر و یک فرهنگ است


امام جمعه ابهر با بیان اینکه بسیج یک تفکر و یک فرهنگ است، گفت: امروز جبهه مقاومت از بسیجیان ایران و شهدای ما الگو گرفته اند زیرا دیدن مردم ما با این تفکر تا چه اندازه توانستند خدمات انجام داده و در مقابل مستکبران جهانی باقدرت بایستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام مرادپور ظهر امروز در خطبه های اول این هفته نمازجمعه ابهر با بیان اینکه مؤمنین باید دلشان به آیه های قرآن قرص و محکم باشد عنوان کرد: همه این آیات بیانگر درستی راه و نشان از ضرورت افزایش تفکر دارد.

امام جمعه ابهر با یادآوری اینکه یکی از اتفاقات مهم در آتش بس غزه اعتماد به آیه های و وعده های الهی است، گفت: آتش بس غزه نشان از این است که خداوند وقتی وعده می دهد قطعاً به آن وعده عمل می کند و همواره یاور مؤمنان است.

وی با تأکید بر اینکه امکانات اسراییلی ها در این جنگ به هیچ وجه قابل مقایسه با امکانات غزه نبوده و به درستی تعبیر جنگ تن با تانک را به کار برده اند، افزود: ارتش صهیونیستی در این جنگ تا بن دندان مسلح بود و این در حالی است که مردم غزه حتی از آب ونان و سوخت و هر چه که تصور کنیم نیز بی نصیب بودند.

مرادپور با اشاره به اینکه به منصه ظهور رسیدن وحدت جبهه مقاومت اسلامی در این جنگ ادامه داد: جنگ غزه نشان داد که تدبیر و عقلانیت و برنامه ریزی حساب شده تا چه حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج یک تفکر و یک فرهنگ است

بسیج یک تفکر و یک فرهنگ است