مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 12:052023-11-22فرهنگي

اعلام جزییات جدیدترین تئاتر سجاد افشاریان


نمایش «فراموشی» به تهیه کنندگی سجاد افشاریان و نویسندگی و کارگردانی مشترک مهدی زندیه و آیدین تمبرچی پیش فروش بلیت های اجرای نمایش خود را آغاز کرد.

- نمایش فراموشی به تهیه کنندگی سجاد افشاریان و نویسندگی و کارگردانی مشترک مهدی زندیه و آیدین تمبرچی پیش فروش بلیت های اجرای نمایش خود را آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش فراموشی تازه ترین همکاری مهدی زندیه و آیدین تمبرچی پس از کسب دیپلم افتخار نمایشنامه نویسی جشنواره دانشجویی با عنوان استاد اکبر رادی در سال 1395 است که از بیست و سوم آذرماه 1402 اجراهای خود را آغاز خواهد کرد.

همچنین نمایش فراموشی جدیدترین همکاری مهدی زندیه و سجاد افشاریان پس از نمایش بک تو بلک است.

پیش از این مهدی زندیه نمایش گریزلی با بازی مهدی حسین نیا را در سال 1398 به عنوان آخرین اثر کارگردانی خود به صحنه برده بود.

در نمایش فراموشی علی زندیه، سپیده فضل یاب و احسان شهبازی به عنوان گروه بازیگران و همچنین شادی بیات به عنوان (دستیار اول برنامه ریز کارگردان) و (طراح صحنه و لباس)، نرسا بهلولی (طراح نور)، محمد حسین غفاری (آهنگساز و طراح صدا)، علی زندیه (طراح اقلام تبلیغاتی و ساخت تیزر)، سینا جلیلیان (طراح گرافیک) و امیر قالیچی (روابط عمومی) حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات جدیدترین تئاتر سجاد افشاریان

اعلام جزییات جدیدترین تئاتر سجاد افشاریان