مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 17:512023-12-14سياسي

تعیین حوزه بندی اصلی و فرعی برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در نیشابور


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نیشابور گفت: حوزه بندی اصلی و فرعی برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نیشابور مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، احمد شافعی امروز در جلسه شورای اداری نیشابور که در محل سالن جلسات شهید عابد فرمانداری نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 218 نفر در مرحله اول ثبت نام کردند که از این تعداد 105 نفر ثبت نام نهایی شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نیشابور افزود: امسال تغییرات جدی در حوزه قانون انتخابات اتفاق افتاده که یکی از این تغییرات، تسریع در فرایند فعالیت اجرایی است.

وی ادامه داد: در سطح شهرستان نیشابور 277 شعبه اخذ رأی داریم که با مجموع شهرهای فیروزه، زبرخان و میان جلگه 440 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه نیشابور بزرگ وجود دارد.

  شافعی بیان کرد: در بخش های مستقل فیروزه، زبرخان و میان جلگه 7 حوزه انتخابیه فرعی داریم که با نیشابور در مجموع 8 حوزه فرعی مشخص شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نیشابور تاکید کرد: باید از همه ظرفیت های حضور و مشارکت مردمی در انتخابات استفاده کنیم.

همچنین انتظار داریم ارتباط بین مدیران، سمن ها و سازمان های مردم نهاد بیش از بقیه زمان ها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین حوزه بندی اصلی و فرعی برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در نیشابور

تعیین حوزه بندی اصلی و فرعی برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در نیشابور