مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-19پزشكي

بازدید فرماندار بندرعباس بیمارستان جدید کودکان


سرپرست فرمانداری بندرعباس با حضور در بیمارستان کودکان بندرعباس از ساختمان جدید و آماده بهره برداری مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی فوق تخصصی کودکان بازدید کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حبیب بهادری سرپرست فرمانداری بندرعباس، امروز طی بازدیدی از بیمارستان تخصصی کودکان بندرعباس و  حضور در بخش های مختلف این مرکز درمانی بر آمادگی کامل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان جهت افتتاح بیمارستان در سفر ریاست جمهوری به هرمزگان تاکید کرد و اظهار کرد: هرگونه کمبود و نیازهای تجهیزاتی و زیرساختی احصا و پیگیری شود.

  بهادری ضمن بازدید از بخشهای راه اندازی شده آنکولوژی و عفونی بیمارستان جدید با کادر درمانی این بخش دیدار و گفتگو کرد و از آنان خواست نیازها و کمبودهای بخش را به تیم مدیریتی انتقال دهند.

بنا بر این گزارش، مرکز درمانی فوق تخصصی کودکان با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، وزارت بهداشت و شرکت پالایش نفت بندرعباس ساخته و بخش هایی از آن به بهره برداری رسیده و قرار است در سفر ریاست جمهوری به هرمزگان افتتاح شود.

  مجموع اعتبارات هزینه شده ساخت و تجهیز بیمارستان کودکان بندرعباس 400 میلیارد تومان که 120 میلیارد تومان از محل منابع داخلی دانشگاه علوم پزشکی و اعتبارات وزارت بهداشت و 280 میلیارد تومان توسط شرکت پالایش نفت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید فرماندار بندرعباس بیمارستان جدید کودکان

بازدید فرماندار بندرعباس بیمارستان جدید کودکان