مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:102023-11-27اقتصادي

ارزش تراکنش های تجارت الکترونیک در استان کرمان، 10 برابر کشور است


رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه اتفاق خوبی که در استان کرمان افتاده، این است که شرکت ها کیفی هستند، - ایسنا/کرمان رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه اتفاق خوبی که در استان کرمان افتاده، این است که شرکت ها کیفی هستند، گفت: متوسط ارزش هر تراکنش تجارت الکترونیک در کشور حدود یک میلیون تومان و در استان کرمان 10 میلیون تومان است.

امین کلاهدوزان امروز ششم آذرماه در نشست تجارت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال در استانداری کرمان اظهار کرد: در شش ماهه اول امسال رشد 125 درصدی در کسب و کارهای الکترونیک کشور داریم که سهم استان کرمان دو درصد است.

وی افزود: این عدد نسبت به جمعیت استان کرمان، پایین تر از سطح مورد انتظار است و با توجه به ظرفیت های اقتصادی و صنعتی بالای استان، باید حداقل حدود پنج درصد اقتصاد دیجیتال فعال شود.

کلاهدوزان بیان کرد: در مجموع افزایش نرخ رشد فعالیت های استان کرمان را شاهد هستیم و فعالیت رو به جلو است که به سایر بخش های استان می تواند کمک کند.

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: 2551 شرکت در استان کرمان دارای نماد تجارت الکترونیک هستند که توسط ما رصد می شوند و رشد 44 درصدی نسبت به سال قبل را در این حوزه شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش تراکنش های تجارت الکترونیک در استان کرمان، 10 برابر کشور است

ارزش تراکنش های تجارت الکترونیک در استان کرمان، 10 برابر کشور است