مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 22:352023-12-17حوادث

سانحه رانندگی در جنوب سبزوار 11 مصدوم داشت


مسوول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: این حادثه شامگاه امروز در کیلومتر 80 جاده سبزوار به بردسکن در نزدیکی روستای البلاغ شهرستان ششتمد رخ داد که سرنشینان این خودروها مصدوم شدند.

- مسوول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: این حادثه شامگاه امروز در کیلومتر 80 جاده سبزوار به بردسکن در نزدیکی روستای البلاغ شهرستان ششتمد رخ داد که سرنشینان این خودروها مصدوم شدند.

مسوول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: برخورد 2 خودرو پراید با یکدیگر در جاده سبزوار - بردسکن 11 مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مسلم فائق نیا یکشنبه به خبرنگاران افزود: این حادثه شامگاه امروز در کیلومتر 80 جاده سبزوار به بردسکن در نزدیکی روستای البلاغ شهرستان ششتمد رخ داد که سرنشینان این خودروها مصدوم شدند.

وی اظهار داشت: مصدومان پس از ارائه خدمات اولیه درمانی با سه دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان امداد و سوانح سبزوار منتقل شدند.

31 مرکز اورژانس شهری و روستایی با 51 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، 2 دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران در غرب خراسان رضوی خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سانحه رانندگی در جنوب سبزوار 11 مصدوم داشت

سانحه رانندگی در جنوب سبزوار 11 مصدوم داشت