مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 12:052023-11-25سياسي

تا زمانی که همه بسیجی باشیم، جمهوری اسلامی از گزند دشمن در امان است


تا زمانی که همه بسیجی و در خط ولایت باشیم، نظام مقدس جمهوری اسلامی از گزند دشمن در امان است، پس وظیفه داریم فرهنگ بسیج را زنده نگه داریم و به آن افتخار کنیم.

- رییس دیوان عالی کشور گفت: تا زمانی که همه بسیجی و در خط ولایت باشیم، نظام مقدس جمهوری اسلامی از گزند دشمن در امان است، پس وظیفه داریم فرهنگ بسیج را زنده نگه داریم و به آن افتخار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه شورای معاونین با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری رییس دیوان عالی کشور برگزار شد.

رییس دیوان عالی کشور در ابتدای این جلسه با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) با آن نگاه عمیق و بصیرت کم نظیر در چهارم آذرماه سال 1358 دستور تشکیل بسیج مستضعفین را صادر و در آن مقطع تاریخی فرمودند: آمریکای جنایتکار مجهز به انواع امکانات و تسلیحات مدرن است، اما ما به برکت بسیج مجهز به یک قدرت بالاتر از ناحیه خداوند متعال و اسلام عزیز هستیم.

وی ادامه داد: ما به پشتوانه بسیج در 8 سال جنگ تحمیلی مقابل دنیای کفر و ظلم ایستادیم و حتی اجازه ندادیم یک وجب از خاک میهن را از این کشور جدا کنند.

رییس دیوان عالی کشور با تأکید بر اینکه همه ما باید قدردان نعمت بسیج باشیم، خاطرنشان کرد: بعد از جنگ تحمیلی نیز بسیج در تمامی عرصه ها خوش درخشید و به فرموده رهبر معظم انقلاب می توان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا زمانی که همه بسیجی باشیم، جمهوری اسلامی از گزند دشمن در امان است

تا زمانی که همه بسیجی باشیم، جمهوری اسلامی از گزند دشمن در امان است