مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:052023-11-26سياسي

منطقه گردشگری ایوب بجنورد ساماندهی شود


منطقه گردشگری چشمه ایوب پیغمبر (ع) در خراسان شمالی ظرفیت مهم در حوزه گردشگری است که باید ساماندهی و تقویت قابلیت های گردشگری و فراهم سازی امکانات رفاهی و خدماتی این مکان با جدیت دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در نهمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اظهارکرد: منطقه گردشگری چشمه ایوب پیغمبر (ع) در خراسان شمالی ظرفیت مهم در حوزه گردشگری است که باید ساماندهی و تقویت قابلیت های گردشگری و فراهم سازی امکانات رفاهی و خدماتی این مکان با جدیت دنبال شود.

وی گفت: جانمایی فاز اول طرح جامع گردشگری آب گرم ایوب پیغمبر (ع) با ملاحظات لازم بررسی و پیگیری شود.

استاندار خراسان شمالی افزود: شورای برنامه ریزی و توسعه استان، بالاترین مرجع تصمیم گیری در هر استان است که مهمترین برنامه ریزی در امر توسعه هر منطقه در آن گرفته می شود.

وی در خصوص منابع جزء 3 بند ب تبصره 18 قانون بودجه سال 1402، بیان داشت: با نظرات تخصصی سهم اعتبارات برای نهادهای استان ابلاغ و مصوب شده است و روند جذب صددرصدی اعتبارات مورد توجه مدیران باشد.

حسین نژاد همچنین بر برنامه ریزی های لازم جهت جذب اعتبارات در بازه زمانی مشخص شده در راستای تحقق اشتغال به معنای واقعی در استان تاکید کرد و گفت: دستگاه ها به میزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه گردشگری ایوب بجنورد ساماندهی شود

منطقه گردشگری ایوب بجنورد ساماندهی شود