مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-20سياسي

نقش سازمان پزشکی قانونی در کاهش اطاله دادرسی


دادستان کل کشور با بیان اینکه نقش سازمان پزشکی قانونی در کاهش اطاله دادرسی بسیار مهم است گفت: به هر میزان که روند اقدامات پزشکی قانونی و پاسخ به استعلامات و اظهارنظر کارشناسی ها سریع تر صورت پذیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، عباس مسجدی آرانی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با حجت الاسلام موحدی دیدار و گفت وگو کرد.

دادستان کل کشور در این دیدار از تلاش ها و اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان پزشکی قانونی قدردانی کرد و گفت: خدماتی که این سازمان به مردم ارائه می دهد از جمله خدمات تخصصی است که در صدور احکام قضایی بسیار تعیین کننده است.

وی گفت: از جمله افتخارات این سازمان بهر ه مندی از پزشکان و متخصصان متدینی است که دارای سوابق علمی درخشان بوده و از فرهیختگان حوزه کاری خود هستند.

نقش سازمان پزشکی قانونی در کاهش اطاله دادرسی بسیار مهم است حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه نقش سازمان پزشکی قانونی در کاهش اطاله دادرسی بسیار مهم است گفت: به هر میزان که روند اقدامات پزشکی قانونی و پاسخ به استعلامات و اظهارنظر کارشناسی ها سریع تر صورت پذیرد، به همان اندازه نیز رسیدگی به پرونده ها سرعت گرفته و قضات محترم هم با جامعیت و دقت بالاتری اقدام به صدور رای می کنند که نهایتا این امر اتقان آرای قضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش سازمان پزشکی قانونی در کاهش اطاله دادرسی

نقش سازمان پزشکی قانونی در کاهش اطاله دادرسی