مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-06سياسي

تشریح برنامه های هفته پژوهش جامعه المصطفی العالمیه


معاون پژوهشی جامعه المصطفی العالمیه با تشریح برنامه های این مرکز در هفته پژوهش گفت:برنامه های هفته پژوهش از 18آذر آغاز شده و تا23 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/قم معاون پژوهشی جامعه المصطفی العالمیه با تشریح برنامه های این مرکز در هفته پژوهش گفت:برنامه های هفته پژوهش از 18آذر آغاز شده و تا23 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام امیر رضا عابدی نژاد در نشست خبری امروز با بیان اینکه هرچیزی غایتی دارد و غایت پژوهش و علم، رسیدن به کمال انسانی است گفت: انسان نمی تواند به مراتبی از کمال انسانی دست پیدا کند اما نسبت به سرنوشت دیگر انسان ها بی تفاوت باشد.

معاون پژوهش جامعه المصطفی با اشاره به رسالت این مرکز تصریح کرد: توسعه عقلانیت توحیدی معنویت گرا و انسانی رسالت این مجموعه بوده و بناست اصالت های انسانی و حقایق توحیدی را ترویج کنیم .

حجت الاسلام عابدی نژاد افزود: جامعه المصطفی قدم های موثری در این زمینه برداشته و این خیرش عمومی و مقاومت جهانی که علیه سیطره این وحوش اتفاق می افتاد مبتنی بر یک ریشه معرفتی است که حوزه علمیه قم و وجه بین المللی آن یعنی نهاد جامعه المصطفی مبنای این حرکت و خیزش جهانی شدند.

معاون پژوهش جامعه المصطفی اظهار کرد: رسالت ما سیاست گذاری توحیدی عدالت محور و تبیین آن در سطح بین الملل است و از همه ظرفیت های عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های هفته پژوهش جامعه المصطفی العالمیه

تشریح برنامه های هفته پژوهش جامعه المصطفی العالمیه