مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 08:052023-12-09سياسي

چراغ سبز قالیباف به افزایش حقوق پرستاران


رییس مجلس با بیان این که با افزایش حقوق بی دلیل مخالفیم گفت: اما در خصوص حقوق نیروهای متخصص، به ویژه در حوزه سلامت باید حقوق به نسبت ارزش کار پرداخت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف روز جمعه و در حاشیه سفر به اسلامشهر در جمع خبرنگاران در خصوص پروژه های عمرانی اسلامشهر گفت: کمربندی شمال شهر مشکلات اجرایی و موانع تملکی در دو بخش دولتی داشت و رییس جمهور هم دستور آن را داده بودند اما با توجه به مباحثی که امروز مطرح شد، موانع این پروژه قطعاً برداشته و در آینده نزدیک این پروژه افتتاح می شود، در خصوص پروژه اتصال اسلامشهر به متروی تهران نیز بخش حفاری مترو تمام شده و ادامه حفاری باقی مانده البته تکمیل مترو تا ریل گذاری، سیستم تأسیسات و واگن ها مقداری زمان خواهد برد.

رییس مجلس شورای اسلامی خواستار تغییر رویکردها در جهت ایجاد انگیزه برای حضور سرمایه گذاران در پروژه های مترو استان تهران شد و گفت: اگر از سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه هایی مانند حمل و نقل به خصوص برای خطوط ریلی تهران و حومه تهران استفاده کنیم تکمیل این پروژه سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وی ضمن تاکید بر پرهیز از هرگونه نگاه جزیره ای به توسعه مترو در کشور اظهار کرد: به واقع مترو یک شبکه است و وقتی مترو یک شبکه است دیگر نگاه جزیره ای معنا ندارد، ما در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ سبز قالیباف به افزایش حقوق پرستاران

چراغ سبز قالیباف به افزایش حقوق پرستاران