مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:302023-11-26سياسي

قاسم پور: فریز تخمک برای دختران مجرد بالای 30 سال مشمول بیمه پایه می شود


رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: با مصوبه مجلس امکان فریز تخمک و بهره مندی از بیمه پایه مربوط به آن شامل دختران مجرد بالای 30 سال نیز می شود.

- رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: با مصوبه مجلس امکان فریز تخمک و بهره مندی از بیمه پایه مربوط به آن شامل دختران مجرد بالای 30 سال نیز می شود.

فاطمه قاسم پور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به مصوبه مجلس در لایحه برنامه هفتم توسعه مربوط به زوجین نابارور و دختران مجرد گفت: طبق این مصوبه، وزارت بهداشت مکلف شده ضمن تهیه برنامه ساماندهی روش های جایگزین نوین در حوزه ناباروری مانند رحم اجاره ای، فریز تخمک و موارد دیگر، تمهیدات قانونی پوشش بیمه پایه برای این خدمات را فراهم کند.

این عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه اضافه کرد: همچنین طبق تبصره این مصوبه، امکان فریز تخمک و بهره مندی از بیمه پایه مربوط به آن شامل دختران مجرد بالای 30 سال نیز می شود.

قاسم پور با ضروری خواندن حمایت از زوجین نابارور، بیان کرد: باید از طریق توسعه روش های درمانی و ساماندهی این روش ها، رفع موانع قانونی و نهایتا حمایت بیمه ای تا حد امکان به فرزندآوری این خانواده ها کمک کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاسم پور: فریز تخمک برای دختران مجرد بالای 30 سال مشمول بیمه پایه می شود

قاسم پور: فریز تخمک برای دختران مجرد بالای 30 سال مشمول بیمه پایه می شود