مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-06بين الملل

6 فلسطینی از ابتدای جنگ غزه، در حبس اسراییل شهید شده اند


چند روز پس از وقفه یک هفتگی در جنگ غزه که حماس در آن توانست شماری از اسرای فلسطینی را از طریق تبادل، از زندان های اسراییل آزاد کند، یک روزنامه اسراییلی می گوید از ابتدای جنگ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، از زمان آغاز جنگ [در غزه] شش فلسطینی در زندان جان خود را از دست داده اند و دست کم روی جسد دو نفرشان آثار ضربه و صدمات بدنی دیده شده است .

جنگ غزه از هفتم اکتبر و با عملیات طوفان الاقصی جنبش حماس آغاز و امروز جنگ وارد شصت و یکمین روز شد و تاکنون بیش از شانزده هزار فلسطینی در بمباران های اسراییل در غزه، جان خود را از دست داده اند.

  به گفته هاجر شزاف خبرنگار روزنامه هاآرتص در کرانه باختری، کالبد شکافی یکی از بازداشتی ها نشان می دهد که دنده های او شکسته شده است.

همچنین در سر و گردنش، اثرات کبودی و ضربه دیده شده است .

  خبرنگار اسراییلی همچنین فاش کرده که شهادت دیگر زندانیانی که همبند زندانی جان باخته هستند، نشان میدهد وی هدف خشونت شدیدی قرار گرفته است سپس جان خود را از دست داده .

هاآرتص ادعا کرده که موارد فوتی زیادی رخ میدهد که زندانیان دیگر در دادگاهها شهادت میدهند که آنها به دلیل اعمال خشونت جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 فلسطینی از ابتدای جنگ غزه، در حبس اسراییل شهید شده اند

6 فلسطینی از ابتدای جنگ غزه، در حبس اسراییل شهید شده اند