مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 08:152023-12-04اجتماعي

افتتاح مدرسه استثنایی هادی فخار قمی در قم


مدرسه استثنایی دبستان «هادی فخار قمی» همزمان با افتتاح متمرکز هشت مدرسه استثنایی در کشور، با حضور وبیناری وزیر آموزش و پرورش در خیابان شهید کلهری قم افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیین افتتاحیه مدرسه استثنایی دبستان هادی فخار قمی همزمان با افتتاح متمرکز هشت مدرسه استثنایی در پنج استان کشور در خیابان شهید کلهری شهر مقدس قم برگزار شد.

رضا مرادصحرایی در ارتباط زنده با پنج استان کشور با این مراسم، با ارائه گزارش و آماری از خدمات دولت سیزدهم در عرصه آموزش و پرورش استثنایی کشور بیان کرد: تحول در رسیدگی به امور دانش آموزان استثنایی، از افتخارات این دولت است.

وی متناسب سازی فضاهای آموزشی را در دستور کار وزارت آموزش و پرورش دانست و گفت: توسعه مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام در سراسر کشور را پیگیری و دنبال می کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه سخنان خود ابراز امیدواری کرد: ساخت مدرسه ویژه دانش آموزان اوتیسم به زودی عملیاتی و اجرایی شود.

همچنین هاشم سلیمی آشتیانی در این آیین با اشاره روایتی از حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) گفت: بر اساس این روایت، انسان ها در دنیا یا اهل فروش اند و یا اهل خرید و البته چه زیباست که این خرید یا فروش، در راه کسب رضای الهی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مدرسه استثنایی هادی فخار قمی در قم

افتتاح مدرسه استثنایی هادی فخار قمی در قم