مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-02حوادث

«خون آلوده»؛ روایت زنی از یادگاری جامانده از شوهرش ...


گمنام ماندن نامش، شرطی است که برای بیان واقعیت سرنوشت خود گذاشته؛ با توافق خودش در این گزارش منیژه نامیده شده؛ او یکی از قربانیان ویروس HIV است؛ - گمنام ماندن نامش، شرطی است که برای بیان واقعیت سرنوشت خود گذاشته؛ با توافق خودش در این گزارش "منیژه" نامیده شده؛ او یکی از قربانیان ویروس HIV است؛ ویروسی که از شوهرش برایش به یادگار مانده است.

ماجرای ابتلایش به این بیماری اما، به 15- 20 سال قبل برمی گردد؛ زمانی که شوهرش ورشکست و معتاد می شود و به دلیل نبود تریاک یا شاید هم گرانی آن، با سرنگی مشترک هرویین تزریق می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبقه دومِ خانه ای قدیمی، انتهای بن بستِ یکی از محله های جنوبی تهران، سرپناه زنی حدودا 60 ساله است که زندگی دیگر برایش بی معناست؛ نام مستعارش منیژه است.

نه نای صحبت کردن دارد و نه توانی برای انجام دادن کارهایش.

همه دندان هایش ریخته و پوست اطراف دهانش به داخل جمع شده است.

همسرش 10 سال پیش بر اثر تومور مغزی یا شاید هم به علت بیماری ناشی از ویروس HIV فوت کرد و از آن به بعد، طبقه دوم این خانه، سرپناه او، دخترش الناز و نوه 6 ساله اش سینا شد.

درب آهنی کوتاه و قدیمی، حیاط کوچک و برهم ریخته و پله هایی کم عرض و مرتفع و دو اتاق تو در تویی که شاید متراژش 12 متر هم نباشد، گویای وضعیت مالی اوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خون آلوده»؛ روایت زنی از یادگاری جامانده از شوهرش ...

«خون آلوده»؛ روایت زنی از یادگاری جامانده از شوهرش ...