مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 23:552023-11-30ورزشي

فرماندار ری: مدیری که هدف گذاری ندارد باید از مدیریت خداحافظی کند


مدیران باید با اسلحه علم، مدیریت و برنامه ریزی در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کنند اگر مدیری توانایی این کار را دارد بماند و اگر ندارد از مسؤولیت کناره گیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری امروز با حضور در بخش خاوران ضمن بازدید از ظرفیت های تولیدی و صنعتی، در جریان مشکلات بخش قرار گرفت.

غبار روبی مزار مطهر شهدای گمنام قیامدشت، نشست هم اندیشی با ائمه جماعات بخش خاوران، دیدار با خانواده معظم شهید کثیری، بازدید و پیگیری مشکلات اجرایی تعدادی از پروژه های عمرانی، کلنگ زنی پروژه تعریض و بهسازی جاده چهلقز، بازدید از پروژه مرکز پایش تصویری، جلسه شورای اداری بخش، نشست با نخبگان علمی و ورزشی، نشست با دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش خاوران و شهر قیامدشت و نشست با اعضای هیأت های اجرایی و نظارت بر انتخابات بخش از جمله برنامه های فرماندار ویژه شهرستان ری در این سفر بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای اداری بخش خاوران با تأکید بر خدمات دهی به مردم اظهار کرد: مدیری که مردم را جدا ببیند و برای مردم حرکت نکند، قطعاً مدیر نظام اسلامی نخواهد بود و اگر فردی با چنین رویکردی مدیر است، حتما این جایگاه را غصب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ری: مدیری که هدف گذاری ندارد باید از مدیریت خداحافظی کند

فرماندار ری: مدیری که هدف گذاری ندارد باید از مدیریت خداحافظی کند