موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 08:152023-12-04اقتصادي

روش های ساده برای گرم نگه داشتن خانه در زمستان


چیزهایی مثل فویل آلومینیومی یا پلاستیک های حبابی، اهداف و کارایی های مختلفی دارند اما شما می توانید برای جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایی در منزل از آن ها استفاده کنید.

- در فصل زمستان، معضل بسیار بزرگی که همه آدم ها با آن درگیر هستند گرم نگه داشتن خانه است که با انجام چند ترفند ساده امکان پذیر است.

چیز هایی مثل فویل آلومینیومی یا پلاستیک های حبابی، اهداف و کارایی های مختلفی دارند اما شما می توانید برای جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایی در منزل از آن ها استفاده کنید.

به نظر شما چگونه باید این کار را انجام داد و چه راهکار هایی را باید در پیش گرفت تا انرژی کمتر هدر برود؟ در این قسمت در این باره توضیح خواهیم داد.

پوشاندن زمین با فرش فرش ها می توانند عایقی برای جلوگیری از اتلاف انرژی و گرما باشند و 10 برابر بهتر از کف زمین بدون فرش هستند.

هنگامی که روی زمین فرش می اندازید، هزینه مصرف انرژی را کم می کنید و در نتیجه خروج گرما کمتر اتفاق می افتد و محیط خانه گرم تر خواهد شد.

قرار دادن فویل آلومینیومی پشت رادیاتور یا شوفاژ رادیاتور ها تقریباً چسبیده به دیوار هستند اما بین آن ها و دیوار کمی فاصله است و ممکن است گرما از آن قسمت هدر برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های ساده برای گرم نگه داشتن خانه در زمستان

روش های ساده برای گرم نگه داشتن خانه در زمستان