مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 16:512023-11-28اقتصادي

فرصتی برای رونق دوباره؛ واحد نیمه راکدی که به مدار تولید برگشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سازمان بسیج مهندسین فارس با طرح صنعت یار به یاری صنعتگران و صاحبان واحدهای تولیدی کوچک و متوسط آمده تا آنها را از تنگناهای تولید رها کند و در بزنگاه های موجود یاری رسان صنعتگران باشد.

صنعتگرانی که بعضا با دست خالی یا وام کار خود را آغاز کرده و بنا به شرایط اقتصادی و نوسان قیمت ها یا بازار رقابتی و هر دلیل دیگر، به مشکل برخورده و حالت راکد یا نیمه راکد درآمده اند.

طرح صنعت یار با پایش معادن و صنایع کوچک و متوسط، می کوشد به بررسی ریشه مشکلات صنعتگران بپردازد و با ارجاع آنها به کلینیک صنعت و معدن، پس از رفع چالش ها مسیر را برای تولید بهینه و رونق بیشتر صنایع باز کند.

در راستای طرح صنعت یار، تاکنون 52 واحد صنعتی در فارس احیاء شده و یا به احیای آن کمک شده است که از این تعداد 22 واحد در شیراز و بقیه در شهرستان ها قرار دارند.

در این مسیر، بسیج مهندسین استان یاری گر صنایع و معادنی شدند که اگر چه واحدهای کوچک و متوسط به شمار می آیند اما به عنوان پیشران اقتصاد، نقش موثری در اشتغال زایی، نوآوری و آموزش نیروی کار، توسعه صادرات و سرمایه گذاری دارند.

  یکی از واحدهای تولیدی که از حمایت بسیج مهندسین بهره مند شده، مجموعه صنعتی پنام وین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصتی برای رونق دوباره؛ واحد نیمه راکدی که به مدار تولید برگشت

فرصتی برای رونق دوباره؛ واحد نیمه راکدی که به مدار تولید برگشت