مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:502023-11-29سياسي

رسانه ها از دامن زدن به مسائل حاشیه ای پرهیز کنند


رسانه ها ضمن دعوت مردم به مشارکت در این رویداد سرنوشت ساز، از دامن زدن به مسائل حاشیه ای پرهیز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی دهقانی رییس کل دادگستری خوزستان امروز در جلسه شورای پیشگیری از جرائم انتخاباتی با بیان این که عدم تمکین به قانون و تخطی از آن، در هیچ زمینه ای پذیرفته نیست، اظهار کرد: قانونمندی، سلامت، امنیت و مشارکت، از ارکان انتخابات است و قانون و اخلاق انتخاباتی از سوی همه دست اندرکاران باید رعایت شود.

وی با تاکید بر رعایت قانون و اخلاق در انتخابات، گفت: رویکرد این ستاد، پیشگیری مبتنی بر اجرای قانون انتخابات است و در این راستا باید از کلیه ظرفیت های قانونی برای پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی استفاده شود.

رییس کل دادگستری خوزستان همچنین با گرامی داشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته بسیج، بیان کرد: بسیج کانون خدمت و تعالی معنوی و مادی جامعه است و هر قدمی که برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و خدمت به مردم برداشته می شود، نشانی از روحیه و تفکر بسیجی دارد.

وی عنوان کرد: یکی از بخش هایی که در تبیین اهداف و قوانین انتخابات نقش دارد، رسانه ها هستند که باید با عمل به قانون و در چارچوب قوانین و مقررات مرتبط با رسانه و مطبوعات، ضمن بیان ظرفیت های قانون جدید انتخابات و دعوت مردم به مشارکت در این رویداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها از دامن زدن به مسائل حاشیه ای پرهیز کنند

رسانه ها از دامن زدن به مسائل حاشیه ای پرهیز کنند