مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 16:352023-12-11سياسي

یک روایت از ترور آیت الله دستغیب شد + عکس


بیستم آذرماه 1360 یک عضو سازمان مجاهدین خلق(منافقین) بعد از اقامه نماز جمعه شیراز توسط آیت الله دستغیب در حالی که به خود بمب بسته بود، خود را در کنار آیت الله دستغیب منفجر کرد که منجر به شهادت امام جمعه شیراز شد.

- بیستم آذرماه 1360 یک عضو سازمان مجاهدین خلق(منافقین) بعد از اقامه نماز جمعه شیراز توسط آیت الله دستغیب در حالی که به خود بمب بسته بود، خود را در کنار آیت الله دستغیب منفجر کرد که منجر به شهادت امام جمعه شیراز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عبدالحسین دستغیب، فرزند آقا سید محمدتقی، در روز عاشورای سال 1332 ق، مصادف با 7 آذر 1293، در شیراز، در خانواده ای از سادات حسنی و حسینی، چشم به جهان گشود.

سید عبدالحسین از برکت هوش سرشار و استعداد شکوفایی که خداوند در ذاتش به ودیعه نهاده بود، تحت حمایت و تعلیم پدر تا ده سالگی دروس مقدماتی را خواند.

وی بعدازاینکه در 12 سالگی از نعمت پدر محروم شد، به عنوان پسر بزرگ خانواده، سرپرستی مادر، سه خواهر و دو برادر خویش را بر عهده گرفت.

دستغیب بعد از فوت پدر، راهی مدرسه خان شیراز شد؛ مدرسه ای که از سال ها پیش، فضای آن با انفاس قدسیه عالمانی بزرگوار، گرم و معطر شده بود و صاحب دلان را دل می ربود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک روایت از ترور آیت الله دستغیب شد + عکس

یک روایت از ترور آیت الله دستغیب شد + عکس