مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 08:152023-12-14بين الملل

آمریکا: در دفاع از منافع خود تردید نخواهیم کرد


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی حملات گروه های مقاومت در منطقه به پایگاه ها و نیروهای آمریکایی برای فشار بر واشنگتن به منظور توقف حمایت از رژیم اسراییل و بمباران غزه اعلام کرد که دولت عراق باید در این زمینه اقدام کند و آمریکا برای محافظت از نیروها و منافع خود تردید نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در خصوص اظهارات حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران گفت که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا با تعدادی از کشورها از جمله عراق بصورت مستقیم گفت وگو کرده است.

میلر تصریح کرد: ما به صراحت به مقامات عراقی اعلام کرده ایم که انتظار داریم دولت عراق در خصوص حملات به نیروهای آمریکایی و سفارت آمریکا اقدام کند و اگر این کار را انجام ندهند ما در انجام اقدام لازم برای محافظت از نیروهای خود و منافع آمریکا تردید نخواهیم کرد.

پایگاه های نظامی ایالات متحده آمریکا در عراق و سوریه از 17 اکتبر (25 مهرماه) هدف حملات پهپادی، راکتی و موشکی قرار گرفته اند.

گروه های مقاومت اسلامی در منطقه غرب آسیا از جمله در عراق و سوریه و نیز نیروهای یمنی به دنبال اقدام رژیم اسراییل در تلافی عملیات طوفان الاقصی و بمباران نوار غزه و حمایت واشنگتن از این حملات، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: در دفاع از منافع خود تردید نخواهیم کرد

آمریکا: در دفاع از منافع خود تردید نخواهیم کرد