مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 15:552023-11-25اقتصادي

گزارش عملکرد شش ماهه معاونت مالی و پشتیبانی بیمه سرمد


صورت های مالی حسابرسی شده دوره مالی منتهی به 31 شهریور با رشد 356 درصدی سود خالص نسبت به دوره مالی قبل به سود حدود 84 میلیارد تومانی و سود ناخالص فعالیت های بیمه ای با 87 درصد افزایش نسبت به دوره مالی قبل به مبلغ 319 میلیارد تومان افزایش یافت که در مهلت مقرر در سامانه کدال انتشار یافت.

-  حسن پورکاظمی، معاون مالی و پشتیبانی بیمه سرمد در گفت وگو با روابط عمومی این شرکت:  صورت های مالی حسابرسی شده دوره مالی منتهی به 31 شهریور با رشد 356 درصدی سود خالص نسبت به دوره مالی قبل به سود حدود 84 میلیارد تومانی و سود ناخالص فعالیت های بیمه ای با 87 درصد افزایش نسبت به دوره مالی قبل به مبلغ 319 میلیارد تومان افزایش یافت که در مهلت مقرر در سامانه کدال انتشار یافت.

 درآمد سرمایه گذاری های شرکت با 133 درصد افزایش به مبلغ 77 میلیارد تومان در 6 ماهه اول سال 1402 رسیده است.

 افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 676 میلیارد تومان به هزار میلیارد تومان رسیده و مرحله پذیره نویسی حق تقدم خرید سهام از 16 آبان ماه آغاز شده و 15 دی ماه پایان خواهد یافت.

 با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان آبان ماه کلیه مطالبات بیمه شدگان بانک صادرات و همچنین کلیه خسارت های ثالث مالی و بدنه تسویه و پرداخت شده، همچنین تتمه بدهی به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از محل بیمه نامه های صا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش عملکرد شش ماهه معاونت مالی و پشتیبانی بیمه سرمد

گزارش عملکرد شش ماهه معاونت مالی و پشتیبانی بیمه سرمد