مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 18:252023-12-05سياسي

مسئله پژوهش و تحقیق مورد توجه جدی قرار گیرد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مسئله پژوهش، تحقیق، علم و فناوری در دین اسلام از محورهای اسلام محسوب است و در جامعه این امر مهم مورد توجه قرار گیرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مسئله پژوهش، تحقیق، علم و فناوری در دین اسلام از محورهای اسلام محسوب است و در جامعه این امر مهم مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امروز، 14 آذرماه در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران استان که در سالن آرتمیای دانشگاه ارومیه برگزار شد با بیان اینکه اساس دین اسلام تحقیق و تفکر و اندیشه است و دین ما را به تفکر و تدبر امر کرده است، افزود: در اصول و اساس دین تقلید جایز نیست.

هر کس بخواهد متدین به اسلام باشد باید مبانی دین را با پژوهش و تفکر و تحقیق قبول کند، چرا که انسان در امر دین با تقلید سعادتمند نمی شود و خداوند این دین را قبول نمی کند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه خداباوری باتفکر و تحقیق میسر است، گفت: خداند در آیات قرآن به پژوهش و تفکر امر می کند و اساس پژوهش تفکر و تعقل است.

وی ادامه داد: خداوند آیات الهی را برای تعقل فرستاده است و کسی که دارای تفکر و اندیشه باشد مقام و منزلتی والا در پیشگاه خداوند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله پژوهش و تحقیق مورد توجه جدی قرار گیرد

مسئله پژوهش و تحقیق مورد توجه جدی قرار گیرد