مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-15سياسي

مرکز نفس در شهرستان اردبیل افتتاح شد


مراسم افتتاحیه مرکز نفس(نجات فرزندان سقط) در شهرستان اردبیل با حضور جمعی از مسئولین استانی و دانشگاهی برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل مراسم افتتاحیه مرکز نفس(نجات فرزندان سقط) در شهرستان اردبیل با حضور جمعی از مسئولین استانی و دانشگاهی برگزار شد.

مراسم افتتاحیه مرکز نفس (نجات فرزندان سقط) با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان، رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، معاونین و مدیران دانشگاه، رییس و کارکنان مرکز بهداشت شهرستان اردبیل در محل آزمایشگاه جامع سلامت بهداشت اردبیل برگزار شد.

این مرکز که به همت و مشارکت و همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل و دانشگاه علوم پزشکی استان، در راستای منویات مقام معظم رهبری در بحث افزایش جمعیت و تحکیم بنیان خانواده فعالیت دارد، در زمینه آموزش، مراقبت و حمایت و ارایه مشاوره تخصصی در حوزه حفظ حیات جنین و جلوگیری از سقط، فعالیت خواهد کرد.

این مرکز در محل آزمایشگاه جامع سلامت بهداشت اردبیل واقع در بزرگراه شهید قاسم سلیمانی، مابین فلکه علی آباد و میدان حکیم نظامی، جنب مدرسه یونس اردبیلی، طبقه همکف آزمایشگاه مستقر بوده و آماده ارائه خدمات مرتبط با آموزش و مراقبت از جنین می باشد و قرار است در سایر شهرستان های استان نیز راه اندازی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نفس در شهرستان اردبیل افتتاح شد

مرکز نفس در شهرستان اردبیل افتتاح شد