مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-10سياسي

هیچ درآمدی برای راه اندازی مجتمع های ایستگاهی مترو محقق نشده و به ثبت نرسیده است


رییس کمیته شفافیت شورای شهر تهران گفت: برای راه اندازی مجتمع های ایستگاهی مترو هیچگونه درآمدی محقق نشده و به ثبت نرسیده است.

- رییس کمیته شفافیت شورای شهر تهران گفت: برای راه اندازی مجتمع های ایستگاهی مترو هیچگونه درآمدی محقق نشده و به ثبت نرسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد صادقی در یکصد و نود و نهمین جلسه شورای شهر تهران در جریان بررسی گزارش عملکرد تبصره های بودجه 6 ماه نخست سال 1402 با بیان اینکه برای راه اندازی مجتمع های ایستگاهی هیچگونه درآمدی محقق نشده و به ثبت نرسیده است، گفت: شهرداری تهران بر اساس تبصره چهارم موظف است در راستای توسعه مبتنی بر حمل و نقل عمومی ترتیبی اتخاذ کند تا درآمد حاصل از فروش یا واگذاری مجتمع های ایستگاهی مترو، صرفاً به توسعه و تکمیل خطوط و ایستگاه های مترو توسط شرکت راه آهن شهری تهران و حومه اختصاص پیدا کند، اما هیچگونه درآمدی در این بخش محقق نشده است.

وی افزود: با این وجود که درآمدی حاصل نشده، در اصلاحیه بودجه برای این بخش درخواست درآمد نیز صورت گرفته است.

یک نفر در شهرداری بگوید که چرا درآمدی از این محل حاصل نشده است؟ صادقی با اشاره به رعایت سقف در کمک به مؤسسات عام المنفعه در شهرداری تهران، گفت: در مرکز حقوقی شهرداری تهران 32 مورد پرونده قضایی تشکیل و منجر به پرداخت دیه یا خسارت جمعاً به مبلغ 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ درآمدی برای راه اندازی مجتمع های ایستگاهی مترو محقق نشده و به ثبت نرسیده است

هیچ درآمدی برای راه اندازی مجتمع های ایستگاهی مترو محقق نشده و به ثبت نرسیده است