مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:202023-11-22سياسي

از سندورم آپولو چه می دانید؟


وقتی در ناسا پروژه آپولو (ارسال اولین انسان به ماه) با موفقیت انجام شد، خیلی از متخصصان و افراد مختلف 24 ساعت در روز کار و تلاش کردند، تا پروژه آپولو موفقیت آمیز انجام شود.

- وقتی در ناسا پروژه آپولو (ارسال اولین انسان به ماه) با موفقیت انجام شد، خیلی از متخصصان و افراد مختلف 24 ساعت در روز کار و تلاش کردند، تا پروژه آپولو موفقیت آمیز انجام شود.

ولی یک نفر ادعا کرد مهم ترین وظیفه را من انجام داده ام و اگر من نبودم امکان نداشت این پروژه موفقیت آمیز انجام شود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کانال تلگرامی مهارت های زندگی در ادامه نوشت: به نظر شما آن شخص چه کسی بود؟ این شخص مدعی، نه محقق بود و نه متخصص و نه حتی یک کارشناس ساده! این شخص کسی بود که باید دائما قهوه درست می کرد و با این قهوه به افراد پروژه کمک می کرد تا بتوانند بیدار بمانند و بر خستگیشان غلبه کنند و پروژه را به اتمام برسانند، اینجا بود که مفهوم جدیدی در مدیریت شکل گرفت به نام سندروم آپولو.

سندرم آپولو زمانی به وجود می آید که یک نفر تمام تلاش خود را می کند تا تمام دستاوردهای تیم را به نام خود ثبت کند! بسیاری از افراد تصور می کنند که وقتی می خواهند تیمی تشکیل دهند حتما باید تمام اعضای آن تیم را افراد نخبه و رده بالا انتخاب کنند ولی خب این تصور اشتباهی است که اتفاقا نتیجه معکوس دارد و باعث م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سندورم آپولو چه می دانید؟

از سندورم آپولو چه می دانید؟