مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-20پزشكي

ناجی ما در مقابل عفونت های تنفسی چیست؟


نتایج پژوهش بالینی جدید نشان می دهد که پروبیوتیک ها ممکن است به افراد کمک کنند تا از بدترین اثرات کووید-19 و عفونت های تنفسی نجات یابند.

- ایسنا/خراسان رضوی نتایج پژوهش بالینی جدید نشان می دهد که پروبیوتیک ها ممکن است به افراد کمک کنند تا از بدترین اثرات کووید-19 و عفونت های تنفسی نجات یابند.

به نقل از هلث، پژوهشگران دریافتند که افراد واکسینه نشده که پروبیوتیک حاوی لاکتوباسیلوس مصرف کردند علائم بیماری کووید را کاهش دادند و حتی عفونت را به تاخیر انداختند.

به گفته محققان، نتایج پژوهش کنونی نشان می دهد که پروبیوتیک ها می توانند راهی ساده و ارزان برای درمان افرادی باشند که در معرض کووید قرار گرفته اند.

لازم است که بدانید، پروبیوتیک ها برای تقویت باکتری ها و مخمرهای مفیدی که در داخل بدن زندگی می کنند، در دستگاه گوارش طراحی شده اند.

دکتر پل ویشمایر، معاون پژوهشی بالینی در بخش بیهوشی دانشگاه دوک در دورهام آمریکا اظهار کرد: قبل از کووید، شواهد قوی وجود داشت که پروبیوتیک ها در برابر عفونت های تنفسی از ما محافظت می کنند.

ویشمایر در بیانیه خبری دانشگاه افزود: نتایج پژوهش ما به این ایده اعتبار می دهد که میکروب های همزیست ما می توانند شرکای ارزشمندی در مبارزه با کووید-19 و سایر بیماری های همه گیر آینده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناجی ما در مقابل عفونت های تنفسی چیست؟

ناجی ما در مقابل عفونت های تنفسی چیست؟