مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 16:452023-12-07فرهنگي

تبیین معارف دینی با زبان هنر پشتوانه معنوی و علمی جوانان را قوی تر می کند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: استفاده از زبان هنر در تبیین معارف دینی و مذهبی، پشتوانه معنوی و علمی جوانان و نوجوانان را قوی تر می کند.

- امیرعلی عموزاده در حاشیه بازدید از نمایشگاه تجسمی کوچه های بنی هاشم در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم گفت: خدا را شاکریم که توفیق داشتیم در ذکر مصیبت حضرت زهرا(س) شرکت کنیم و یاد آن حضرت را در ذهن و جان و خاطرمان بیشتر تداعی کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: نمایشگاه کوچه های بنی هاشم و برنامه هایی که در این نمایشگاه تدارک دیده شده، پرمعنویت و مؤثر است و قدردان زحمات و تلاش های هنرمندان و کادر اجرایی این مجموعه هستیم.

وی ابراز کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز در تلاش است تا ازاین گونه نمایشگاه ها و برنامه های فرهنگی حمایت کند گرچه پشتوانه اصلی این برنامه ها حضرت صدیقه کبرا(س) هستند.

عموزاده تصریح کرد: ذکر و یاد ائمه اطهار(ع) توسط شیفتگان و علاقه مندان به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به گونه های مختلفی است؛ شاعران، مداحان، خطبا و.

به شیوه خود این شعائر را تعظیم می کنند و در این میان هنرمندان نیز با هنرنمایی خود در عظمت حضرات معصومین(ع) تلاش گر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین معارف دینی با زبان هنر پشتوانه معنوی و علمی جوانان را قوی تر می کند

تبیین معارف دینی با زبان هنر پشتوانه معنوی و علمی جوانان را قوی تر می کند