مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 16:502023-11-24سياسي

بسیج برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان هراسناک است


امام جمعه آمل با اعلام اینکه بسیاری از پیشرفت ها و دستاوردهای بزرگ علمی و نظامی کشور را مدیون بسیج هستیم، گفت: همواره بسیج برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان هراسناک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان در جمع نمازگزاران مصلای قدس ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: اگر خداوند در زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی افراد حاکم شود زندگی رنگ و بوی خدایی می گیرد و سعادت دنیا و آخرت شامل حال می شود.

وی افزود: یکی از نشانه های تقوا این است که در مسیر ولایت قدم برداریم و عمل به منویات رهبر و ولی زمان در کارها، رفتار و اعمال به معنای پیاده سازی تقوا خواهد بود.

یعقوبیان تصریح کرد: ائمه و معصومان با روش بهره مندی از حکمت، موعضه حسنه و حجت بالغه مردم را به دین اسلام و بندگی به درگاه خداوند دعوت می کردند، تصریح کرد: روش علمای ربانی شیعه در طول تاریخ برای دعوت مردم به سوی خداوند سبک زیبایی بود و مردم با زبان و عمل خوش به سوی خداوند دعوت می شدند.

امام جمعه آمل با اعلام اینکه امروزه بهتر و کامل تر از معارف اسلام پیدا نمی شود، خاطرنشان کرد: کاملترین و جامع ترین کتاب انسان ساز قرآن کریم است و با توصل و تمسک به قرآن و اهل بیت سعادت دنیا و آخرت رقم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان هراسناک است

بسیج برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان هراسناک است