مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-03سياسي

توزیع 1200 بسته معیشتی در قرار دوازدهم گیلانی ها


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از توزیع 1200 بسته معیشتی در قرار دوازدهم گیلانی ها خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 22 میلیارد تومان برای اجرای قرار دوازدهم هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان امروز در حاشیه توزیع بسته های معیشتی طرح قرار دوازدهم در آستان خواهر امام(س) رشت با بیان اینکه فرهنگ وقف، نشان دهنده جریان روحیه همدلی و انسان دوستی در جامعه است، اظهار کرد: در قرار دوازدهم، مهدی یاوران تلاش می کنند بین مردم امید آفرینی کرده و وضعیت معیشتی افراد کم بضاعت را ارتقا ببخشند.

  وی با اشاره به تهیه یک هزار و 200 بسته معیشتی در طرح قرار دوازدهم ماه جاری، افزود: ارزش هر بسته معیشتی 750 هزار تومان بوده است.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان بیا اینکه برای تهیه این بسته های معیشتی 900 میلیون تومان از محل عواید موقوفات دارای نیات مرتبط با خیرات و کمک های مردمی هزینه شده، گفت: این بسته های معیشتی با کمک مؤسسات خیریه و از طریق مراکز افق در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

به گفته تدینی تهیه و توزیع کیف و لوازم تحریر به ارزش 12 میلیون تومان، کمک به درمان و تهیه دارو برای بیماری های خاص به ارزش 30 میلیون تومان و کمک هزینه تهیه جهیزیه به ارزش 15 میلیون تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1200 بسته معیشتی در قرار دوازدهم گیلانی ها

توزیع 1200 بسته معیشتی در قرار دوازدهم گیلانی ها