مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 21:152023-12-19سياسي

سلامت، شرط مشارکت حداکثری در انتخابات است


فرماندار لنگرود با بیان اینکه مجریان انتخابات باید هم در دیدگاه و هم در اجرا سلامت داشته باشند، گفت: سلامت شرط مشارکت است و لذا مجریان حق هیچگونه دخالت در فرایند انتخاب کاندیداها را ندارند و حتما با متخلفین برخورد می شود.

- ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود با بیان اینکه مجریان انتخابات باید هم در دیدگاه و هم در اجرا سلامت داشته باشند، گفت: سلامت شرط مشارکت است و لذا مجریان حق هیچگونه دخالت در فرایند انتخاب کاندیداها را ندارند و حتما با متخلفین برخورد می شود.

محمدرضا جلالی امروز، 28 آذرماه در نشست هماهنگی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنگرود، انتخابات 11 اسفندماه سال جاری را دارای حساسیت های ویژه دانست و اظهار کرد: مردم در دوره های مختلف انتخابات همواره پای صندوق های رای حاضر شده اند و امروز وظیفه داریم که قدردان حضور موثر مردم باشیم.

وی با بیان اینکه طبق بیانات رهبر انقلاب و تاکیدات رییس جمهوری چهار راهبرد مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت را دنبال می کنیم، افزود: امروز مرجع رسانه ای کشور عوض شده و حدود 70 درصد خبرها توسط فضای مجازی به دست مخاطبین می رسد.

فرماندار لنگرود گوشی های تلفن همراه را زیست بوم عمده افراد جامعه دانست و تصریح کرد: بخش عمده جامعه ما، مرجع خبری خود را فضای مجازی می دانند؛ البته دشمن از این ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت، شرط مشارکت حداکثری در انتخابات است

سلامت، شرط مشارکت حداکثری در انتخابات است