مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 21:452023-12-20اقتصادي

خطی که پس از 60 سال کشیده شد/ دولت سیزدهم بار 60 ساله را به دوش کشید


مدیر راه آهن شمال شرق 2 کشور دولت سیزدهم را دولتی پُربازده در حوزه راه آهن خواند و گفت: تحول عظیمی در همه بخش های مسافربری، واردات، صادرات، بارگیری بین المللی و ترانزیت در دو سال اخیر صورت گرفته است.

- ایسنا/گلستان مدیر راه آهن شمال شرق 2 کشور دولت سیزدهم را دولتی پُربازده در حوزه راه آهن خواند و گفت: تحول عظیمی در همه بخش های مسافربری، واردات، صادرات، بارگیری بین المللی و ترانزیت در دو سال اخیر صورت گرفته است.

محمدرضا حبیبی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه در حوزه قطارهای حومه ای و بین شهری نسبت به سال گذشته افزایش 25 درصدی آمار جابه جایی مسافر را داشته ایم، افزود: در بخش مسافربری قطارهای حومه ای از ابتدای سال 1402 تا کنون 625 هزار و 416 مسافر و در بخش قطارهای بین شهری 160هزار و 862 مسافر جابه جا شده اند.

وی استقبال خوب مردم از راه آهن را یکی از دلایل مهم ارتقای این حوزه دانست و عنوان کرد: ایمنی بالای راه آهن، ارزانی و در دسترس بودن عموم نسبت به وسایل حمل و نقل به خصوص جاده ای از مزیت هایی بوده که باعث این استقبال بی نظیر شده است.

مدیر راه آهن شمال شرق 2 کشور با اشاره به اینکه تقریبا 27 ماه از سفر اول دولت سیزدهم به استان گلستان می گذرد، خاطرنشان کرد: احداث ریل گذاری خط جدید سبزدشت به بندر ترکمن به طول 15 کیلومتر با اعتبار 6 هزار میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطی که پس از 60 سال کشیده شد/ دولت سیزدهم بار 60 ساله را به دوش کشید

خطی که پس از 60 سال کشیده شد/ دولت سیزدهم بار 60 ساله را به دوش کشید