مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 15:412023-12-14ورزشي

هدف گذاری مازندران داشتن 100 هزار کشتی گیر است


استاندار مازندران در حاشیه مسابقات کشتی آزاد انتخابی تیم ملی با بیان اینکه مازندران 10 هزار کشتی گیر دارد، گفت: هدف گذاری ما داشتن 100 هزار کشتی گیر در مازندران است و برنامه داریم برای کشتی استان یک تعاونی تشکیل دهیم.

- سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در حاشیه برگزاری مسابقات کشتی آزاد انتخابی تیم ملی در ساری، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در خصوص این میزبانی اظهار کرد: این افتخار را داریم که بعد از 18 سال میزبان مسابقات کشتی در رده بزرگسالان هستیم.

حسینی پور افزود: استان مازندران این آمادگی را دارد که در هر سطحی مسابقات کشتی را به واسطه دلبستگی خاصی که مردم مازندران به کشتی دارند، اجرا کنیم.

وی بیان کرد: همین دوره انتخابی هم قرار بود در استان های دیگری برگزار شود که ما پیگیری کردیم و خواستیم بعد از سال ها این مسابقات در استان مازندران برگزار شود؛ سالن سید رسول حسینی سالن خاطره انگیز است و در گذشته مسابقات زیادی در این سالن برگزار می شد ولی یک مدتی این فضا از مسیر برگزاری مسابقات کشتی خارج شد.

استاندار مازندران افزود: مجددا ریل گذاری صورت گرفته و طبق صحبتی که با مدیرکل ورزش و جوانان مازندران داشتیم گفتیم که این مجموعه سالن سید رسول حسینی باید بازسازی و در اختیار ورزشکاران استان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری مازندران داشتن 100 هزار کشتی گیر است

هدف گذاری مازندران داشتن 100 هزار کشتی گیر است