مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 18:052023-12-09سياسي

بی خانمان و چادرخواب در بهشت زهرا(س) نداریم


مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی گفت: ما خدمتگزار تمام بی خانمان ها و معتادین متجاهر هستیم و امروز با افتخار می گوییم در بهشت زهرا (س) بی خانمان و چادر خواب نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم افتتاح پایگاه خدمات اجتماعی شهرداری تهران در بهشت زهرا(س) با حضور احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی، جواد تاجیک مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س)، جمعی از مدیران شهری و مادر شهید ولی الله اندامی برگزار شد.

احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی در این مراسم با بیان اینکه پس از راه اندازی پایگاه خدمات اجتماعی شهرداری تهران در حرم مطهر امام خمینی(ره) در مدتی کمتر از یک سال شاهد راه اندازی پایگاه خدمات اجتماعی شهرداری تهران در بهشت زهرا (س) هستیم، گفت: با افتتاح پایگاه خدمات اجتماعی شهرداری در بهشت زهرا (س)، تعداد پایگاه های اجتماعی تهران در مدت زمان کمتر از دو سال در پایتخت از 5 پایگاه به 28 پایگاه افزایش یافتند و تا پایان سال نیز 2 پایگاه دیگر راه اندازی می شود.

اهتمام صورت گرفته حاکی از آن است که به پیشگیری از آسیب های اجتماعی قائل به اهمیت هستیم.

وی وجود 25هزار معتاد متجاهر، 10هزار کودک کار و همچنین افزایش گسترده حضور متکدیان و افراد بی خانمان در محدوده بهشت زهرا (س) تا دو سال گذشته ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی خانمان و چادرخواب در بهشت زهرا(س) نداریم

بی خانمان و چادرخواب در بهشت زهرا(س) نداریم