مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 23:552023-12-16سياسي

برگزاری آیین سالگرد تدفین شهید گمنام در محوطه استانداری آذربایجان شرقی


آیین سالگرد تدفین شهید گمنام در محوطه استانداری آذربایجان شرقی همراه با استقبال از پیکر یکی از پنج شهید گمنام تازه تفحص شده میهمان استان امروز برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی آیین سالگرد تدفین شهید گمنام در محوطه استانداری آذربایجان شرقی همراه با استقبال از پیکر یکی از پنج شهید گمنام تازه تفحص شده میهمان استان امروز برگزار شد.

در این مراسم روحانی معطر به عطر شهیدان که بر سر مزار شهید گمنام مدفون در محوطه استانداری برگزار شد، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

مزار گنبدی شکل شهید گمنام آرمیده در محوطه تاریخی استانداری آذربایجان شرقی در قلب بافت تاریخی تبریز امروز میزبان جمع دلسوخته ای بود که در ایام سوگواری بانوی دو عالم، حضرت صدیقه زهرا (س) و به مناسبت سالگرد تدفین این یادگار هست سال دفاع مقدس گرد هم آمده بودند تا بار دیگر کتاب پرافتخار جنگ تحمیلی و رشادت های فرزندان دلاور این مرز و بوم در مقابله با دشمن بعثی و حامیان استکباری اش را باهم ورق بزنند.

گرمای حضور شهید گمنام آرمیده در محوطه استانداری آذربایجان شرقی همراه با عطر جان فزای میهمان تازه تفحص شده دیگری از قافله گمنام هشت سال دفاع مقدس، چنان جسم و جان حاضران را گرمی بخشیده بود که آنان در سرمای سوزناک تبریز که خود واگویه ای از همراهی طبیعت با عظم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین سالگرد تدفین شهید گمنام در محوطه استانداری آذربایجان شرقی

برگزاری آیین سالگرد تدفین شهید گمنام در محوطه استانداری آذربایجان شرقی